Wędrowcy~Tułacze~Zbiegi

2015.10.05. 23:33

aaltra_5kl.jpg

1. - Sajnos az emberek nem hisznek nekem, pedig tényleg én vagyok az Antikrisztus. 

2. - Nem voltam katona és talán úgy halok meg, hogy sohasem ütöttek meg. Vajon mikor kell ezért megfizetnem?

3. - Kihez fordulhatok segítségért, ha a tegnapi önmagamért nem tudok felelősséget vállalni?

4. - Az igazság fájdalmasan unalmas.

5. - Aki ezt a világot el akarja pusztítani, annak valahol a nyelőcső és a gyomor környékén kell egy gátat építenie.

6. - Miért lettem senki, amikor bárki lehettem volna?

7. - Nem tudnék embert ölni. Túl veszélyes.

8. - Szeretnék ott lenni abban a pillanatban, amikor előlép az a gyújtogató, aki az összes személyes tárgyat akarja elégetni.

+1. - Sajnos senki sem tudott meggyőzni arról, hogy egy templom felrobbantása több lenne a garázdaság büntetőjogi kategóriájánál.

Most pedig lefekszem - mondta végül a Pestis -, holnap felébredek és minden erőmmel azon leszek, hogy a mai napomat megmagyarázhassam valakinek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zaporutca34.blog.hu/api/trackback/id/tr497895692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása